מסלול האמנות
ומסלול התכנות הם שני המסלולים המרכזיים בGameReady.
במסגרת מסלול האמנות תלמד ליצור ולעצב את כל המראה של המשחק, והפרטים שבו – הדמויות, הנשקים, הבניינים, הטבע וכל השאר.
האמן הוא זה שמחליט איך המשחק יראה וירגיש לשחקנים שלו. בין אם זה Mario, Overwatch, Call of Duty, או כל משחק אחר – עומד מאחוריו אמן או קבוצה של אמנים.
למסלול האמנות שלנו מומלץ ידע קודם בציור (אך לא מחייב)
בין היתר תלמד:
- מידול (תלת מימדי) בתוכנת Maya:
(קרדיט לדניאל מור) - פיסול תלת מימדי בתוכנות ZBrush / Mudbox
- עיצוב דו מימדי בתוכנת Photoshop
- ציור תלת מימדי בתוכנות Substance Designer / Substance Painter:
- אנימציה (תנועה) של דמויות
- חשיבה יצירתית וראיה תלת מימדית
בנוסף
כמו בכל המסלולים בGameReady, תלמד שיטות יחודיות בנושאים:
- עבודת צוות
- פתרון בעיות
- תכנון פרוייקט
- אנגלית טכנית
- הקמת סטארטאפ
- בניית תיק עבודות
- כלים ליעילות עצמית
- חשיבה מבוססת תוצאה
- איך להרוויח כסף טוב מפיתוח משחקים
ועוד דברים איכותיים ומעניינים שיעזרו לך מאוד במהלך כל החיים. וכל זה תלמד מרחוק! אז נשאיר את הדובדבנים שבקצפת לשיעורים. אה, וסיום כל מסלול מקנה דיפלומה! של GameReady המוכיחה את ההכשרה. 😉
ובקיצור:
סבב הרישום הנוכחי מלא - כדאי לשריין מועמדות למחזור הבא שיתחיל ב- 24/12/2024.
(כבר עכשיו, מספר המקומות מוגבל מאוד)
(לא, אנחנו לא רושמים אנשים לתפוצת ספאם ב SMS ומייל)
לאחר הגשת המועמדות למטה - נביא לך גם סרטון הסבר על התוכנית 😄
לאחר הגשת המועמדות למטה - נביא לך גם סרטון הסבר על התוכנית 😄