Overlap + עצמים נופלים

Overlap משמש כדי ליצור events שיפעלו כאשר הדמות שלנו “חופפת” לרכיב של collision.

דוגמה מאוד נפוצה לזה תהיה מוקש או מתג שמפעיל מלכודת כשהדמות שלנו דורכת עליה.

בדוגמה הזאת אנחנו נגרום לאובייקט בתמונה ליפול כאשר אנחנו עולים על מתג כזה.

כדי ליצור מתג כזה אתם צריכים ליצור actor ולהוסיף לו רכיב collision.

ואז ניצור את הblueprint שלו.

ה blueprint למעלה מתחיל כאשר אנחנו יורדים מהמתג.
מחברים אותו ל Cast To ThirdPersonCharacter כדי שה event יפעל בעזרת overlap ספציפית עם הדמות שלנו (במקרה הזה, ThirdPersonCharacter).
צרו משתנה שהוא instance editable , מסוג static mesh actor שבעזרתו נובל לבחור את האובייקט שיהיה מושפע מה blueprint הזה.

זה מתחבר ל Set Simulate Physics כדי לגרום לאובייקט שלנו להיות מושפע מכוח הכבידה וליפול למטה לרצפה.

שימו לב שבתמונה למעלה יש On Component End Overlap, כך שה event  שלנו יקרה כאשר אנחנו נרד מהמתג.
אפשר להחליף את זה ב On Component Begin Overlap, כדי שאותו הדבר יקרה מתי שאנחנו עולים על המתג.

עכשיו נשאר רק לבחור את האובייקט שלנו (Cylinder בתמונה למעלה)