מסלול Sound-Art

במסגרת מסלול עיצוב סאונד תלמד לעצב ולהפיק מוזיקה ואפקטים (SFX), גם למשחקי מחשב וגם לתחומים רבים אחרים (כגון תעשיית הסרטים, פרסומות, ועוד).

אתה תלמד לממש כל אפקט נשמע ורעיון מוזיקלי שתוכל לדמיין מתוך הראש שלך לצורה דיגיטלית ולהשמיע אותו לאחרים. עולם המשחק מתחיל כאילם וחסר רגשות, ומחכה לך שתיצור את האווירה המושלמת, שתרגש או תפחיד את השחקן, תגרום לו להכנס ללחץ כשצריך להלחץ, ולהירגע כשצריך להרגע.

Snow
רוצה ללמוד לעשות כך?
(את הצליל הכוונה)

בין היתר תלמד:


תפעול תוכנת Ableton Live

מהתוכונות החזקות בעולם בתחום ההפקה המוזיקלית שגדולי התעשייה העולמית משתמשים בה! (Armin van Buuren, Daft Punk, Skrillex, Diplo...)
התוכנה תשמש אותנו ליצירת מוזיקה ואפקטים, בתוכנה זו ניתן לערוך סאונד, להקליט וליצור סאונד חדש מאפס.


יצירת אפקטים (SFX)

כל סאונד ייחודי מירייה של אקדח וצעדים במדבר ועד לאורקסטרה עוצמתית. אפילו אם אין לכם אקדח, מדבר ואורקסטרה בבית😉 תוכל ליצור צלילים של קרב אכזרי - מירקות כמו חסה וסלרי. תראה איך עשו את "Batman: Arkham City" (הסרטון באנגלית):


הטמעה במשחק

חיבור הסאונד למשחק והלוגיקה שלו, כמו למשל הגברת קצב הנשימה של הדמות בזמן של קרב מותח או שריקה גוברת מפיצוץ של רימון. ההטמעה של הסאונד נעשית בתוך - Unreal Engine.


תוכנות חיצוניות
(VST Plugins)

תוספים (Plug-ins) לתוכנת עריכת הסאונד קיימים בכמה סוגים אך בעיקר במעבדי צליל (קומפרסור, איקיו, גייט וכו'...), אפקטים (פלנג'ר, דילאיי, ביטקראשר וכו'...) ובכלי נגינה וירטואלים המאפשרים להשיג כמעט כל כלי נגינה מקצות האצבעות שלך! החל מפסנתר ועד לאורקסטרה מפוצצת!


שימוש בתוכנת FMOD

מנוע סאונד סטנדרתי לתעשייה שניתן להכניס אותו למשחק כדי להשיג תוצאות אפילו יותר טובות בהטמעה

דרישות קבלה של המסלול


בנוסף לדרישות הקבלה הרגילות של GameReady, הקבלה למסלול זה מותנית ברקע מוזיקלי קודם (גם ניסיון ביתי נחשב כרקע). * אם אתה כבר יודע לנגן ברמה כלשהי על גיטרה, פסנטר, או כל כלי אחר - אתה עומד בדרישה זו.


בנוסף


כמו בכל המסלולים בGameReady, תלמד שיטות יחודיות בנושאים:


  • עבודת צוות
  • פתרון בעיות
  • תכנון פרוייקט
  • אנגלית טכנית
  • הקמת סטארטאפ
  • בניית תיק עבודות
  • כלים ליעילות עצמית
  • חשיבה מבוססת תוצאה
  • איך להרוויח כסף טוב מפיתוח משחקים

ועוד דברים איכותיים ומעניינים שיעזרו לך מאוד במהלך כל החיים. וכל זה תלמד מרחוק! אז נשאיר את הדובדבנים שבקצפת לשיעורים. אה, וסיום כל מסלול מקנה דיפלומה! של GameReady המוכיחה את ההכשרה. 😉


ובקיצור:

The current round of registration is full - you should reserve a place for the next round that will start on - 15/05/2024.

(Even now, the amount of remaining places is very limited)

★★★★★



My teacher is a great guy, explains things wonderfully and always helps. Made me professional in the field in short time. Warmly recommended!

Eliyah Tzedek

(Graduate)

★★★★★



In addition to the excellent lessons which teach a lot about the game development and graphics world, the team passing them is a dedicated team. The teachers are not only teachers, but are also mentors and friends. You cannot describe the experience in words. You need to try to understand. Everybody who loves the computers world and especially the game building field has to try. Really fun.

Amit Cohen

(Student)

★★★★★



In my opinion, the program teaches programming and model design and everything in between at a very professional level. I have been studying with them design and advance really fast with a really professional teacher. My friend learn with the programming teacher and Iwas with him in a few lesson and they are really nice and teach aslo at a very high all the material. I really recommend it.

Amit Yedidi

(Student)

★★★★★



I enjoy it mightily! The lessons with Osher are excellent, and to the point, We have recently started dealing more with programming with boolean variable etc. Every time I am left with a taste of more.

Gil Ben Porat

(Student)

The current round of registration is full - you should reserve a place for the next round that will start on - 15/05/2024.

(Even now, the amount of remaining places is very limited)