מסלול התכנות
ומסלול האומנות הם שני המסלולים המרכזיים ב GameReady.
במסגרת מסלול התכנות תלמד למשוך בחבלים שמאחורי הקלעים, לקבוע מה יקרה, מתי יקרה, ואיך יקרה;
כמעט כל דבר אפשרי ליישום במשחקי מחשב, ואתה תהיה זה שקובע את החוקים – מעין אלוהים קטן בעולם שתיצור.
התכנות היא הגורם ש”מזריק” חיים לתוך הדמויות הרפויות, ומניע אותן.
(אם אתה בעל ניסיון ב Unity – הינה קישור למסלול הסבה ל-UE)
בין היתר תלמד:
- תפעול מנוע Unreal Engine 5:
המנוע הכי חזק ומתקדם שאי פעם נוצר, שמוביל את עולם פיתוח המחשקים כבר למעלה מ20 שנה, ומתחדש כל כמה חודשים עם שינויים שגוררים אחריהם את כל תעשיית משחקי מחשב.
המנוע הוא ליבת המשחק, והוא זה שמאחד את כל החלקים של המשחק למשחק.
- תכנות ויזואלית Unreal Engine Blueprints:
שפה מצויינת שקיימת במיוחד בשביל מנוע Unreal Engine, בה ניתן לראות שינויים בזמן אמת – כלומר להפעיל את המשחק שאתה בונה ולשחק בו ממש תוך כדי הפיתוח!
זו שפה מצוינת שתפתיע אותכם בכמה שאתם יכולים לעשות בה כבר מהשיעור הכי ראשון!
- שפת תכנות ++C:
השפה הכי חזקה בכל עולם המחשבים (בה בנויים Unreal Engine, Chrome, Windows, Android ועוד עשרות אלפי תוכנות)
++C מביאה את הביצועים הכי טובים, בו זמנית היא השפה הכי קשה ללמידה (ושווה כל רגע, כי זה חתיכת פצצה אטומית שלא רואה תחרות באופק)
בנוסף נלמד בקורס תוספים ל ++C שישמשו אותנו במיוחד לפיתוח משחקים ב Unreal Engine
- פיתוח משחקי VR:
אנחנו מלמדים פיתוח של מציאות מדומה (Virtual Reality) כחלק אופציונלי במסלול, במידה ולתלמיד יש גישה ל VR.
HTC Vive / Oculus Rift / Oculus Quest וה”חברים” שלהם.
- עבודה עם הדור הבא של גרפיקה, מנוע Unreal Engine 5 שחצה את כל הגבולות:
בנוסף
כמו בכל המסלולים בGameReady, תלמד שיטות יחודיות בנושאים:
- עבודת צוות
- פתרון בעיות
- תכנון פרוייקט
- אנגלית טכנית
- הקמת סטארטאפ
- בניית תיק עבודות
- כלים ליעילות עצמית
- חשיבה מבוססת תוצאה
- איך להרוויח כסף טוב מפיתוח משחקים
ועוד דברים איכותיים ומעניינים שיעזרו לך מאוד במהלך כל החיים. וכל זה תלמד מרחוק! אז נשאיר את הדובדבנים שבקצפת לשיעורים. אה, וסיום כל מסלול מקנה דיפלומה! של GameReady המוכיחה את ההכשרה. 😉
ובקיצור:
סבב הרישום הנוכחי מלא - כדאי לשריין מועמדות למחזור הבא שיתחיל ב- 24/12/2024.
(כבר עכשיו, מספר המקומות מוגבל מאוד)
לאחר הגשת המועמדות למטה - נביא לך גם סרטון הסבר על התוכנית 😄
רכז המסלול
ארטי מקלבין
בין מפתחי Unreal הראשונים בישראל, ניהל עשרות צוותי פיתוח, מנהל המכללה והסטודיו בסטנדרט בינלאומי, מרצה מאושר רשמית על ידי Epic Games (היצרן של Unreal) “חגורה שחורה” בלהביא תלמידים לתוצאות.